ေစ်ူးဝယ္ျခင္းအားတစ္ေခတ္ဆန္းသစ္ေစမည့္Media Cart


ကုန္တိုက္ၾကီးမ်ားႏွင့္စူပါမားကတ္ၾကီးမ်ား၌အသံုးျပဳသည့္ေစ်းဝယ္တြန္းလွည္းမ်ားတြင္ထိုလွည္းမ်ားမွတဆင့္ေစ်းဝယ္သူမ်ားအ
တြက္ေၾကာ္ျငာမ်ားႏွင့္အေထာက္အကူေပးႏိုင္မည့္သတင္းအခ်က္အလက္မ်ားေပးပို႕ႏိုင္ရန္Microsoftေကာ္ပိုေရးရွင္းမွၾကိဳပမ္း
လ်ွက္ရွိသည္ဟုေအပီသတင္းတစ္ရပ္တြင္ေဖၚျပထားသည္။Microsoftသည္တကၠဆပ္ျပည္နယ္မွMediaCart-Holdings-Incႏွင့္
အတူပူးေပါင္း၍ဆိုင္ရွိေရာင္းကုန္ပစၥည္းမ်ားအားလြယ္လင့္တကူရွာေဖြေပးႏိုင္ျပီးေကာင္တာတြင္ေစာင့္ဆိုင္းရန္မလိုမိမိဘာသာ
စစ္ေဆးေငြေပးေခ်ႏိုင္ေသာဒစ္ဂ်စ္ဒယ္စနစ္တရပ္အားေစ်းဝယ္တြန္းလွည္းမ်ားတြင္တပ္ဆင္ရန္ၾကိဳးပမ္းေနသည္မွာ၄ႏွစ္ၾကာ
ခန္႕ရွိျပီျဖစ္သည္ဟုဆိုသည္။

Microsoftသည္ယမန္ႏွစ္ကအြန္လိုင္းေၾကာ္ျငာကုမၸဏီaQuantiveအားေဒၚလာ၆ဘီလ်ံႏွင့္ဝယ္ယူခဲ့ျခင္းမွာေစ်းဝယ္လွည္းမ်ား
၏ဖန္သားျပင္ေပၚတြင္ေၾကာ္ျငာမ်ားထည့္သြင္းႏိုင္ရန္အတြက္အင္အားျဖည့္တင္းလုိက္ျခင္းျဖစ္သည္။၂၀၀၈ခုႏွစ္၏ႏွစ္ဝက္ခန္႕
မွအစျပဳ၍Wakefern-Food-Corpပိုင္အေမရိကန္အေရွ႕ဘက္ကမ္းရွိShopRiteစူပါမားကတ္မ်ားတြင္အဆိုပါေခတ္သစ္ေစ်း
ဝယ္လွည္း(သုိ႕)Media-Cartမ်ားအားစမ္းသပ္အသံုးျပဳမည္ျဖစ္သည္။ShopRiteစူပါမားကတ္မ်ား၏ေဖါက္သည္ကဒ္ျပားပိုင္ဆုိင္
သူမ်ားသည္ဝက္ဆုိဒ္သို႕ဝင္ေရာက္၍မိမိဝယ္လိုေသာပစၥည္းစားရင္းအားျပဳလုပ္ႏိုင္ျပီးစူပါမားကတ္သို႕အေရာက္တြင္ကဒ္ျပား
အားလွည္းတြင္ျဖတ္လုိက္ရံုျဖင့္မိမိအိမ္တြင္ျပဳလုပ္ထားခဲ့ေသာပစၥည္းစားရင္းေပၚလာမည္ျဖစ္သည္။ထုိ႕ေနာက္လိုအပ္သည့္
ပစၥည္မ်ားအားလွည္းတြင္းသို႕ထည့္တိုင္းစားရင္းမွဖယ္ထုတ္ေပးကာ၊စုစုေပါင္းက်သင့္ေငြပါေပၚေနမည္ျဖစ္သည္။

ထို႕အျပင္Media-Cartစနစ္တြင္RFIDေခၚradio-frequency-identificationနည္းပညာအားအသံုးျပဳထားျခင္းေၾကာင့္လွည္းမ်ား
ဆိုင္တြင္းရွိမရွိအားအခ်ိန္မေရြးသိရွိႏိုင္မည္ျဖစ္သည္။RFIDနည္းပညာ၏အျခားေသာအသံုးဝင္မႈတစ္ခုမွာေစ်းဝယ္သူ၏တည္
ေနရာေပၚမူတည္၍သက္ဆုိင္သည့္ေၾကာ္ျငာမ်ားလႊင့္ထုတ္ဖမ္းယူေပးႏိုင္ျခင္းျဖစ္သည္။ဥပမာ-ေစ်းဝယ္သူသည္ဘီစကြတ္မ်ား
ေရာင္းခ်သည့္အတန္းသို႕ေရာက္ရွိေနပါကဘီစကြတ္အမ်ိဳးမ်ိဳး၏ေၾကာ္ျငာမ်ားေပၚလာမည္ျဖစ္ျပီး၊ယေန႕မည့္သည့္အမ်ိဳးအစား
မ်ားေစ်းေလွ်ာ့ေရာင္းခ်ေပးေနေၾကာင္းအစရွိသည့္အခ်က္အလက္မ်ားပါပါဝင္မည္ျဖစ္သည္။သို႕ေသာ္ေၾကာ္ျငာမ်ားႏွင့္ေစ်း
ေလွ်ာ့ကူပြန္မ်ားပိုမိုေကာင္းမြန္စြာအလုပ္လုပ္ႏိုင္ရန္မူဆက္လက္ၾကိဳးပမ္းေနေသးေၾကာင္းMicrosoftမွထုတ္ေဖၚေျပာၾကားသြား
သည္။

ထို႕အျပင္Microsoftသည္ေစ်းဝယ္သူမ်ားအားေၾကာ္ျငာရွင္မ်ားပိုမိုထိေရာက္စြာေၾကာ္ျငာႏိုင္ရန္အတြက္ေစ်းဝယ္သူမ်ား၏ေစ်း
ဝယ္ပစၥည္းမွတ္တမ္းကိုေဖါက္သည္ကဒ္ျပားမွတဆင့္မွတ္သားထားႏိုင္ရန္အတြက္ပါေဆာက္ရြက္လွ်က္ရွိသည္။Microsoft၏
ေၾကာ္ျငာက႑မန္ေနဂ်ာScott-Ferrisက"ဒါဟာေၾကာ္ျငာရံုသက္သက္မဟုတ္ပဲပိုမိုလြယ္ကူစြာေစ်းဝယ္ႏိုင္ဖို႕အတြက္လည္းပါ
ပါတယ္"ဟုေျပာျပသြားခဲ့သည္။သို႕ေသာ္Microsoftအပါအဝင္မည့္သည့္ကုမၸဏီမွေစ်းဝယ္သူမ်ား၏ကိုယ္ေရးကိုယ္တာအခ်က္အ
လက္မ်ားအားအသံုးျပဳမည္မဟုတ္ဟုဆိုသည္။

www.mediacart.com

0 comments: